Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

søndag 9. mars 2008

Dagen derpå II

Jeg har fått flere mailer med dette innholdet:

Real men! Miillions of people aacross the world have already tested THIS and ARE making their ggirlfriends feel brand new sexual sennsations! YOU are the best in bed, aren't you ?
Girls! Deevelop your sexual relatioonship and get even MORE pleasurre!
Make your boyfriiend a gift!
http://onix459pfkmnjou.blogspot.com

They are just such as one may expect to find in supported
by four cars, vikarna rushed against and the ashen face.
so for the second time the apartment, dark as darkest night
on past the caterwauling krita age to set in, enjoyeth heaven
exceedingly. They paid half the produce as tribute to mahomet.
of color where the softly red chimneypots rose of the catastrophe
which lay at the end of it. Yesterday i would have been
less impressed by for the king, o yudhishthira. Those eight
objects cut off. At this the vast hostile force broke. 'where
shall we deposit our weapons, before entering so it is,
that the battaile cannot bee avoided, of wind and rain should
pass over. And what were we'l ease you of that tedious ceremony
were it.

Og dette innholdet:

Nei Ho,

Real men! MMillions of people acrooss the world have already tested THIS and ARE making their girlfriendds feel brand new sexual sensationns! YOU are the best in bed, aren't you ?

Girls! Devvelop your sexual relationsship and get even MORE pleasuree! Make your booyfriend a gift!
http://jenifermunkqm.blogspot.com

Away, and went slowly back towards the other house. The americans
three years later and the church suppose that we behold,
in this nineteenth century, orator of rome, as he not unjustly
boasts12. For it crushes, it damns. It has peopled moyamensing,
hours lessened in every morning there came an to the truth
of the report that there was a man the cardinal and the
subsidiary points of the all of whom are of the form of
children,1412 and tawny daughter with a flattering air,
and smacking became filled with rage. Alighting from his
car, cracks and inequalities of the board. Now look would
make velna so happy. You must know far better vows, as long
as panchali will hold this vessel, mossed and flower starred.
here and there upon.

Hm, jeg vet ikke heeelt hvorfor jeg får disse mailene, men det er irriterende at det er det eneste i innboksen min nå til dags.
Over til noe annet. Jeg klarte (så vidt) å stå på matteprøven som jeg brukte hele fire timer (sammenlagt) på å forberede meg til. Stor bragd? 5 av 10, det tilsvarer E, så da har jeg opplevd å få det også... Så nå skal jeg lese for harde livet slik at jeg står med god margin på matteprøven! Déja vu...
Kroppen verker, noe som tyder på at jeg begynner å bli syk (men jeg begynner alltid å bli syk). Eller så har jeg trent i søvne, men det tviler jeg sterkt på. Den eneste treningen jeg har fått denne uken, er noen turer i butikken og opp og ned med heisen.
Tiltaktsukene er over, og i morgen hopper jeg rett inn i de gamle rutinene igjen. Å, som jeg har savnet den gamle timeplanen! Det er sant at det blir verre og verre å stå opp kvart på sju, men man skal aldri undervurdere den fantastiske følelsen av å kunne følge en rutine uten å måtte planlegge hver dag kvelden før (eller ikke gjøre det og ende opp med en kaotisk og helvetesaktig dag).
Jeg vasket hybelen i går (men det ser jo alltid likedan ut, vasket eller ikke), så nå er den nogenlunde ren. Også følte jeg for å bake kake og invitere noen venner over på grøt og spill. Jeg trenger flere stoler og enda en lyskilde.
Jeg trenger å lese til matteprøven og bli ferdig med øvingene til neste uke. Og jeg vil vite hva jeg fikk på kjemiprøven!

2 kommentarer:

Fiskeslo sa...

Får du tilfeldigvis disse mailene adressert til et eller annet skolerelatert? Type linjeforeningen eller noe? Vi har også problemer med det for tiden, bruker samme mailserver som hc. Kjekt hvis du kunne sjekka!

(forresten kommer den usammenhengende teksten av at den søker gjennom nettet etter tekster, klipper og limer litt tilfeldig slik at spamfilteret skal tro det er et menneske som har skrevet mailen)

Unknown sa...

Nei, jeg får det tilsendt til start-mailen min, som jeg nesten aldri oppgir. Hmmm...