Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

onsdag 12. mars 2008

Midt i uka

En powernap skal ikke vare så lenge, skal den det? Jeg er veldig dårlig på å sove lite, så da sover jeg like godt i et par timer før jeg bråvåkner og innser at jeg må lese til prøven i matematikk 2, som er på fredag (170 sider å lese og gjennomgang av alle øvinger...), begynne på labrapporten(e), dusje og spise. Spise er veldig viktig, ja. Spaghetti, mmm. Det merkes at jeg ikke har kommet meg etter luren ennå, selv om jeg sto opp for over en time siden. Som tiden flyr når man er på badet!
I morgen har vi én forelesning, også har jeg valget mellom å bli ferdig med to øvinger (som skal inn på fredag) eller lese til matteprøven (også på fredag).
Referansenummeret til flybilletten er printet ut, nå er det bare å pakke, kaste søppel og spise opp matrester, så er jeg klar for ferie. Jeg har egentlig lovt meg selv å ikke ta med noe skolearbeid hjem, men det ser ut til at jeg blir nødt til det. Hvordan i huleste skal jeg klare å skrive to labrapporter på én dag?
Tilbake til matte.

Ingen kommentarer: