Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

fredag 21. juni 2013

3 grunner for at jeg ikke burde kjøre bil

1. Jeg er blant de som mener at lover og regler er til for å beskytte oss og de rundt oss. For samfunnets vel og ve mener jeg derfor at man burde følge disse lovene og reglene. Som trafikkreglene. Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som enten ikke kan eller gidde å følge regler. Dette skaper usikkerhet blant andre bilister (snakker mest for meg selv her) fordi alle har sin egen oppfatning av hva som er trygt og akseptert i trafikken.

2. De fleste bilene som er på veiene i dag går enten på bensin eller diesel. Begge typer drivstoff forurenser (diesel i mindre grad, men likevel). Jeg skjønner at bil er veldig praktisk når kollektivtransportmulighetene er manglende, men vi kommer ikke bort ifra at det ikke er sunt for miljøet. Og jeg vil helst ikke bli strandet midt i ingenmannsland fordi jeg har glemt å lade el-bilen.

3. I can't drive for shit.

Ingen kommentarer: