Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

søndag 3. oktober 2010

Hyttetur

Kort innlegg på gang her. Denne langhelgen var jeg på hyttetur med noen av venninnene mine. Det var en veldig koselig tur, og jeg hadde det veldig gøy, til tross for at jeg er en byjente. Jeg er en skikkelig byjente, det har jeg skjønt for lenge siden, og det er ikke noe vits i å late som om jeg foretrekker det annerledes. Men det er noe med hytter og, skal vi si mere primitive kår? Vel, hytta hadde elektrisitet og til en viss grad innlagt vann, men den var litt isolert og vi måtte fyre i ovnen for å få det varmt. Jeg liker å være på tur. Det er noe med å komme bort fra hverdagens kjas og mas, om det er noe som heter det. Det blir nesten som en ferie, bortsett fra at du ikke later deg i solen. Mat må lages, oppvask må tas, Hyttetur er veldig, veldig koselig. Men jeg er en skikkelig byjente.

Ingen kommentarer: