Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

onsdag 20. oktober 2010

Mens vi gjør øving

Det snør. Jeg er trøtt. Jeg har spist for mye pizza. Jeg skjønner ikke fys.org. Jeg blir ikke ferdig med fys.org.-øvingen. Jeg er allergisk mot labfrakken min (eller kjemikaliene på den). Jeg sitter i en kald kjeller.
Jeg er for sliten i hodet til å ha sammenhengende tanker. I går duppet jeg av et par ganger under NMR-forelesningen. Jeg tok notater for å ikke sovne, men jeg sovnet midt i en setning. Dessuten begynte jeg å drømme. Det er i hvert fall det jeg tror. Foreleseren snakket om meget fagrelevante ting, som NOESY og ROESY, og jeg fikk med meg at det var for farlig for små barn å bryte seg inn i Realfagbygningen. Hvor er koblingen?
Jeg har vært altfor slack dette semesteret. Hvorfor må jeg ødelegge for meg selv?

Ingen kommentarer: