Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

fredag 29. april 2011

Post Easter

Da var påskeferien over, og eksamenstiden er over oss. Så rart at jeg ikke har begynt å lese. Jeg lover å starte rett over helgen. Jeg har fortsatt noen rapporter som skal inn. Labrapporten er så godt som ferdig. Den er leverbar i alle fall. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha lært av det prosjektet, men ikke si det til veilederen min. I EiT har jeg slengt prosessrapporten over på et av de andre medlemmene, med spesifikke instrukser om hva som må skrives før den kan leveres. Jeg tør påstå at jeg har gjort nok på den. Tiden vil vise om jeg burde ha gjort alt selv.
Men nå er det eksamenstid. Først må jeg riste restene av påskeferien av meg. Det vil si, jeg må venne meg av å ikke gjøre noen ting. Det går sakte, men sikkert. Nå klarer jeg i alle fall å legge meg til et tosifret klokkeslett og stå opp til et énsifret et. Det er en god forbedring allerede.
Jeg må si at været her er ganske fint for øyeblikket. Det er ikke direkte varmt, men en gåtur i solen kan endre på det. Dessuten er vi jo bare i april. Temperaturer under 15 grader er helt akseptabelt. Under 5, derimot, er litt på grensen.
Planer for eksamenstiden: lese som en gærning til eksamen, gå tur, planlegge sommerferien.

Ingen kommentarer: