Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

mandag 9. mai 2011

Digresjon

Hva kan jeg skylde på nå, da? Det er for fint vær til å sitte inne og lese? Jeg snørrer som en gærning, men nesa mi er så tett at jeg ikke klarer å snufse? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne? Nei, jeg kan ikke skylde på noe annet enn at jeg ikke har så lyst til å sette meg inn i de forskjellige reaksjonene og mekanismene. Jeg har heller ikke lyst til å utlede noen likninger og plotte forskjellige grafer for å se om reaksjonen er katalysert eller ikke. Jeg har egentlig bare lyst til å ligge i en hengekøye ute i hagen. Verken hagen eller hengeløyen finnes, så det er en umulighet i seg selv. Jeg velger å skylde på at jeg er syk.
Været er veldig fint. I går var vi ute i et par timer og solte oss og kastet frisbee. Det var deilig med litt frisk luft. Det fine været skal holde seg i noen dager til, men jeg tror jeg blir grått på 17. mai. Bunadsbærerne blir sikkert fornøyd, men det hadde vært greit å ikke måtte gjemme kjolen sin under jakken.
Anyway, jeg må vel tenke på å komme gjennom pensum, eller noe liknende. God eksamenstid, folkens!

Ingen kommentarer: