Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

fredag 27. mai 2011

Eksamenstid

Da var eksamenstiden over, og jeg kan ta ferie. Inntil videre. Det gikk ikke så sinnssykt bra, men som alltid er det bare én person jeg kan skylde på. Tirsdagens eksamen gikk rett i dass. Det var som forventet, men det er likevel fælt. Dersom jeg hadde hatt twitter, ville tweetene mine sett slik ut:
Kl.10.05: Nå klarer jeg ikke mer. Fortsatt tre timer igjen.
Kl.10.20: Fortsatt ikke kommet noe lenger.
Kl.10.45: Begynner å løsne, men ikke nok.
Kl.10.58: Ferdig med lunsj, kommer ingen vei.
Kl.11.16: I'm screwed, I'm so screwed. Kan noen få den måka til å holde kjeft?!
Kl.11.20: Det bordet foran meg ser ut som om det kan kollapse hvert øyeblikk. Dersom jeg stirrer intenst nok på det, skjer det nok. Jeg har fullstendig gitt opp.
Kl.11.27: Jeg vil hjem! Så dra hjem, da! Jeg vil også stå på eksamen. Så slutt å være så schizo og gjør noe fornuftig!
Kl.11.37: I'm so utterly, utterly screwed.
Kl.11.56: Bare én time igjen før jeg kan gå hjem og gråte.
Kl.12.10: Hva med å lese til eksamen, hæ?
Kl.12.15: Ok? spør faglærer. Ok, sier jeg. I'm such a liar.
Kl.12.25: Da har jeg offisielt gitt opp. Signed, sealed delivered, I'm screwed. It was nice knowing you.

Det gikk heldigvis bedre i dag. Jeg hadde i hvert fall ikke tid til å tweete. Og nå har jeg sommerferie! Inntil videre...

Ingen kommentarer: