Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

onsdag 11. april 2012

Påskeferien som var

Det er sjeldent jeg skriver et innlegg fordi jeg er i godt humør. Jeg er alltid stresset over noe, det er ofte grått ute og selvtilliten er like lav som selvforakten er høy. Men i dag er jeg i relativt godt humør. Det er vår i luften og det var ganske varmt på formiddagen. Sola skinte da jeg var ute og man kunne se at snøen smeltet vekk. Jeg vet ikke hvor lenge dette humøret varer, men jeg mistenker at det forsvinner med det fine været. Inntil da får jeg nyte det faktum at jeg ikke rakker ned på meg selv.
Påsken var ganske fin, dog ikke temperatur- og værmessig, i alle fall hjemme. Jeg kom i feriemodus med en gang jeg satte meg i bilen sammen med familien (de var så greie å hente meg på flyplassen) og lagde ikke mat på over en uke. Litt sosialisering utenom familien var på sin plass, men ellers nøt jeg utsikten til TVen fra sofaen. Det gjorde ikke noe at mobilen ikke samarbeidet; jeg syntes det var avslappende å ikke være tilgjengelig hele døgnet, selv om de som prøvde å få tak i meg ikke delte min oppfatning.
Nå er ferien dessverre over, og det er på tide å komme inn i "busy bee"-modus igjen. Det er mye som gjenstår før jeg kan ta sommerferie, blant annet en masteroppgave, jobbsøking og boligjakt. Men i dag skal jeg bare nyte det faktum at jeg er i godt humør (og jobbe litt når jeg føler for det), så kan arbeidet begynne for fullt når skyene legger seg som et grått lokk over byen igjen.

Ingen kommentarer: