Det er aldri for sent å snu!

Men nå som du allerede har begynt å lese, føler du sikkert en plikt til å avslutte. Velkommen til mitt tredje forsøk på å skrive ned mer eller mindre sammenhengende tanker og innfall. Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuelle virkninger bloggen min kan ha på leserne.

Visdomsord og/eller annet morsomt

- My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user friendly than Windows Vista. I don’t like that.

Dr. Sheldon Cooper

mandag 11. juni 2012

Jeopardy

Spørsmålet er: Hvorfor ødelegger jeg for meg selv? Oppgaven skal inn om to uker, og jeg klarer ikke å få meg selv til å stresse. Jeg klarer ikke å jobbe. Jeg klarer ikke engang å stå opp til anstendig tid. Jeg har unnskyldninger på unnskyldninger for hvorfor det går så sakte, men faktum er at jeg må levere noe jeg ikke har klart å produsere. Og jeg har ikke klart å produsere det fordi jeg ikke har jobbet med det. Jeg gjentar: Hvorfor ødelegger jeg for meg selv? Det føles ut som om jeg sitter i en lekk båt og øser og øser, mens båten synker sakte, men sikkert. 27. juni er fristen. 27. juni kommer jeg til å drukne.
Jeg er klar over at det er flere enn jeg som stresser. Det skulle forundre meg om det finnes noen masterstudenter der ute som ikke stresser de siste ukene før de skal levere oppgaven. Men tro meg når jeg sier: Jeg har ingenting.
27. juni, dere.

Ingen kommentarer: